دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

در این وبلاگ ما سعی میکنیم مطالب مورد استفاده را برای دانش آموزان، دانشجویان، اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه را گنجانده تا بتوانیم ذره ای از مشکلات علمی شما عزیزان را برطرف نماییم.امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم در این امر موفق باشیم.

بایگانی

دانلود تحقیق درباره سوخت پاک , سوخت هیدروژنی

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ق.ظ

کامل ترین متن تحقیق درباره سوخت پاک , سوخت هیدروژنی:

کامل ترین متن تحقیق:

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: ۱۵

مقدمه

Related image

 در حال حاضر شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون انسان بر روی کره زمین زندگی می‌کنند و این آمار تا سال ۲۰۲۰ به هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر خواهد رسید. در همین حال پیش‌بینی می‌شود، در مدت زمان فوق شمار افرادی که صاحب خودرو می‌شوند ۱۲ تا ۱۵ درصد رشد داشته باشد و این بدان معنی است که تعداد خودروها که در حال حاضر در حدود ۷۷۵ میلیون دستگاه برآورد شده است، تا سال ۲۰۲۰ به بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید. بنابراین کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌های محیط زیست اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند که در این میان شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا با معرفی تکنولوژی پیل سوختی هیدروژنی توانسته است امید به جابجایی بدون آلودگی رادر آینده افزایش دهد.

لذا  توسعه خودروهای پیل سوختی به سرعت در جهان در حال رشد است، به طوری که در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی جنرال موتورز و اوپل بیش از یک میلیارد دلار صرف تحقیقات در این تکنولوژی کرده‌اند.

"هیدروژن ۳ اوپل" ثابت کرده است که رانندگی با خودروهای متفاوت، مسیر خود را از آزمایشگاه به جاده هموار کرده است و نمونه اولیه آن در حال حاضر با همکاری شرکت سازنده مبلمان ایکیا (IKEA) در حال گذراندن آزمایشهای متفاوت است و سکوئل (Seqel) جنرال موتورز به تولید خودروهای با پیل سوختی نزدیک‌تر شده است.

"هیدروژن ۳ اوپل"؛ دونده دو ماراتن، قهرمان مسابقات رالی "هیدروژن ۳ اوپل" جانشین نمونه اولیه هیدروژنی است که در بهار سال ۲۰۰۰ معرفی شد و از روی طرح خودرو زافیرا اوپل ساخته شده بود.......................

برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی