دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

در این وبلاگ ما سعی میکنیم مطالب مورد استفاده را برای دانش آموزان، دانشجویان، اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه را گنجانده تا بتوانیم ذره ای از مشکلات علمی شما عزیزان را برطرف نماییم.امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم در این امر موفق باشیم.

بایگانی

آموزش گام به گام نحوه اتصال تلفن همراه و رایانه به تلویزیون (تصویری):


Related image

جدید: نسخه اندرویدی آموزش، به مجموعه اضافه شد.

 آموزش گام به گام و تصویری :

نحوه ارسال و نمایش انواع فایل های صوتی و تصویری به صورت بی سیم (وایرلس) از تلفن همراه و رایانه به تلویزیون های هوشمند سامسونگ

 

 

آموزش فارسی + نرم افزارهای مورد نیاز

 

نسخه : اندروید + ویندوز

 

اگر دوست دارید بدونید که چطور می توان فیلم ها ، عکسها و فایل های صورتی موجود در رایانه و تلفن همراه رو به طور مستقیم، بدون اینکه از کابل و یا فلش مموری بر روی تلویزیون تماشا کرد، این بسته آموزشی، که حاوی آموزش کام به گام فارسی و نرم افزار های مربوطه است را دانلود نمایید.

 

در این پکیج آموزشی به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه بدون استفاده از ابزار های سخت افزاری، فایل های صوتی و تصویری خود را بصورت بی سیم و از طریق وایرلس به تلویزیون منتقل و از تماشای انها لذت ببرید.

شما می توانید تمام فایل های صوتی و تصویری رایانه و تلفن همراه خود را بدون اینکه کابل و یا فلشی به تلویزیون وصل نمایید تماشا کنید!

عکس ، فیلم و فایلهای صوتی رایانه و تلفن همراه خود را بدون استفاده از ابزارهای سخت افزاری بر روی صفحه بزرگ تلویزیون منزل تماشا کنید.

این آموزش و برنامه ها به شما اجازه می دهد تا تصاویر ، فیلم ها و موسیقی های موجود در دستگاه اندرویدی و ویندوزی خود را به تلویزیون ارسال کنید.

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی