دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

در این وبلاگ ما سعی میکنیم مطالب مورد استفاده را برای دانش آموزان، دانشجویان، اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه را گنجانده تا بتوانیم ذره ای از مشکلات علمی شما عزیزان را برطرف نماییم.امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم در این امر موفق باشیم.

بایگانی

کامل ترین متن مقاله مفهوم مصونیت دولتها و سران آنها از دیدگاه حقوق بین المل:

 Related image

مقدمه

هر قطعه از این کره خاکی به استثنای دریاهای آزاد – تحت حاکمیت یا متعلق به دولتی است. دولتها هم مانند افراد انسان منفرد و منزوی نیستند، بلکه با قتضای احتیاج با هم روابطی دارند.

موقعیت جغرافیای ایجاب می‌کند که یک دولت با دولتهای همسایه خود روابط خاصی داشته با و با دولتهای دیگر روابطی از نوع دیگر، یک این خود مستلزم رفت و آمد بین دولتها (سران دولتها و نمایندگان آنها) می‌باشد- و این روابط و رفت و آمدها مهتاج قواعد و قوانینی بین‌المللی است تا حقوق دولتها را در مقابل یکدیگر تعیین و تحفیظ نمایند.

در این بین بحث مصونیت دولتها (علی الاخصوص مصونین قضایی دولتها وپسران آنها) که بخشی از کی پروژه کلان در همین زمینه است، به پیش کشیده می‌شود.

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

 http://file-folder.ir/1396/05/18/کامل-ترین-متن-مق…هوم-مصونیت-دولته/ ‎


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی