دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

در این وبلاگ ما سعی میکنیم مطالب مورد استفاده را برای دانش آموزان، دانشجویان، اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه را گنجانده تا بتوانیم ذره ای از مشکلات علمی شما عزیزان را برطرف نماییم.امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم در این امر موفق باشیم.

بایگانی

فایل آموزش ساخت ردیاب طلا,فلزات,lrl,باگوشی موبایل

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ق.ظ

فایل آموزش ساخت ردیاب طلا,فلزات,lrl,باگوشی موبایل:

 Related image

ساخت ردیاب طلا,فلزات,lrl,باگوشی موبایل

 شرح مختصر:

دیگر نیازی به خرید ردیاب فرکانسی ندارید ما به شما  سه ردیاب فرکانسی عالی هدیه میدهیم .

فقط کافی است هفته ای یک بار مطالب اضافه شده را مطالعه کنید و یک گوشی همراه اندروید داشته باشید 

 

 ردیاب و شعاع زن فرکانسی چیست و معرفی چند ردیاب و شعاع زن فرکانسی  . 

این نوع دستگاه فرکانس های مختلفی را تولید میکنند هر فرکانس برای ردیابی یک فلز خاص است ،و انتن ردیاب  طبق فرکانس داده شده به سمت طلا، نقره، برنز و یا حتی مس منحرف میشود . و شعاع کاری آن به کیلومتر هم می رسد.

برای تولید این فرکانس ها از مدارهای مختلفی استفاده میشود ساختن این مدارها برای افرادی که با برق و الکترونیک اشنایی ندارند بسیار مشکل است . ولی نگران نباشد ما قدم به قدم به شما یاد میدهیم چگونه گوشی همراه خود را به یک ردیاب فرکانسی  حرفه ای تبدیل کنید . اولین کاری که باید انجام دهید دانلود فایلی است که جهت دانلود در اختیار شما قرار داده شده و سپس نصب کردن ان بر روی گوشی خودتان . اگر نصب کردن برنامه را بلد نیستید میتوانید به یک مرکز تعمیر گوشی همراه رفته و از انها بخواهید تا این برنامه را روی گوشی شما نصب کنند . توجه کنید نصب این برنامه غیر قانونی نیست و اگر پرسیدند این برنامه به چه درد میخورد بگویید . آژیر و بوق میزند  همین پس جای هیچ نگرانی نیست البته ما هم روش نصب را قدم به قدم در سایت قرار میدهیم .

 

سپس با کمک ابزارهای ساده ای که روش ساختن انها را هم به شما یاد میدهیم میتوانید به راحتی هر یک از ردیاب های زیر را که دوست دارید خودتان بسازید .

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی