دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

دانلود فایلهای دانشجویی ،پژوهشی،تحقیقاتی

دانلود فایل های ارزان

در این وبلاگ ما سعی میکنیم مطالب مورد استفاده را برای دانش آموزان، دانشجویان، اساتید،معلمان و سایر اقشار جامعه را گنجانده تا بتوانیم ذره ای از مشکلات علمی شما عزیزان را برطرف نماییم.امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم در این امر موفق باشیم.

بایگانی

فایل طرح تعالی دبستان

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ق.ظ

فایل طرح تعالی دبستان:

 Image result for ‫فایل طرح تعالی دبستان‬‎

مقدمه  

مقام معظم رهبری با تحلیل درست و در راستای اتکاء به درون، سال ۹۵ را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام گذاری کرده اند تا به عنوان محور فعالیت ها در سال جاری و سال های آینده باشد دراین  راستای عملیاتی نمودن برنامه های اقتصاد مقاومتی را گام دوم می دانیم و ببایدبه ضرورت ساماندهی نیروی انسانی، و بهره گیری بهینه از ظرفیت بالای نیروی انسانی تاکید شود بعد از فرهنگ سازی مهم تریم اقدام آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی و استفاده بهینه آموزشگاهها از زمان و نیروی انسانی می باشد.. ‎

سند چشم‌انداز کشور در افق ۱۴۰۴ تحقق منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، عزت و سربلندی ملت ایران را به‌دنبال خواهد داشت.

** مدرسه به عنوان اولین جامعه ای که هر فرد تجربه می کند، نقشی اساسی در شکل دهی شخصیت و هویت فرد بازی می کند و معلم به عنوان فردی که شاید پس از مادر، تربیت کننده دوم کودک باشد، هدایتگری مهم به حساب می آید. گشودن ابعاد مختلف تربیتی از حوصله و هدف این مطلب خارج است اما نتیجه ای که از طرح این موضوع مدنظر است، نقش مهمی است که معلم در فرهنگ سازی برای نسل آینده ایفا می کند.آموزشگاه بر برنامه ها وپیش بینی طرحهای ویژه می تواند نقش مثبتی ایفاء نماید..

تا زمانی که فردی، که در جایگاه معلم قرار گرفته است، خود آگاهی لازم را در زمینه اقتصاد مقاومتی نداشته باشد، بالطبع انتظار تربیت نسلی با اهداف مد نظر در برنامه جامع اقتصاد مقاومتی، عبث و باطل است. از این رو یکی از اساسی ترین راهکارها برای پیاده سازی شاخصه های اقتصاد مقاومتی در آموزش و پروش، در وهله اول آموزش دبیران برای آشناسازی آنان با اهداف و راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

برای این منظور نیاز به پرورش دانش آموزان خلاق و توانا می باشد که مدیر مدرسه که سکان دار اصلی آموزشگاه است با یک برنامه ریزی مناسب می تواند در همه زمینه آموشگاه را به سمت یک مدرسه کار آمد و موفق سوق یابد

برنامه شامل موارد زیر میباشد:

چارت سازمانی اموزشگاه براساس طرح تعالی

اهداف طرح تعالی درقالب بنر

جلد طرح تعالی برای خوشرنگ بودن پوشه شما

میثاق نامه دانش اموزان براساس طرح تعالی

میثاق نامه معلمان براساس طرح تعالی

میثاق نامه والدین براساس طرح تعالی

تدوین برنامه عمل یا همون برنامه سالانه طرح تعالی در قالب ۵۷ صفحه بصورت ورد و کامل شده و تمامی محور های ان نیز لحاظ شده است.

محورهای دهگانه طرح تعالی با جدول بندی ورد و پر شده

محور های ۸گانه با فرم های خاص مستند سازی

فرم های پیش بینی اقدامات در قالب فرم های بروز شده

تقویم اجرایی  براساس روز ماه سال 

برلی دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۶
مبین نامدار

تعالی

دبستان

طرح

فایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی